Kom jij naar onze (uitgestelde) ROBtv Vertelling?

ROBtv Vertelling

Schepen van Vrije Tijd Germaine Willems (Open Vld) strikte ook deze zomer één van de vijf ROBtv-Vertellingen!

Op dinsdag 9 juli 2024 zou U gratis en voor niks naar Jeroen Verdick & Tim Loobuyck kunnen komen kijken en luisteren aan het Ontmoetingscentrum in de deelgemeente Meensel-Kiezegem (Kapellekensweg 30, 3390 Tielt-Winge), maar de spreekwoordelijke weergoden zien dat anders.

"Omwille van de weersvoorspelling hebben we inderdaad besloten om de activiteit uit te stellen in plaats van ze binnen te laten plaatsvinden", zo deelt de liberale schepen mee. "Door het voorspelde onweer denken wij immers dat er heel wat mensen zullen besluiten om gewoon niet te komen en dat is  zowel voor de gemeente als voor de artiesten eigenlijk zonde. Daarom wordt iedereen opnieuw verwacht op dinsdag 10 september 2024.".

Dan is iedereen welkom vanaf 19u00; de show zelf start om 20u00 en duurt een uurtje.

Het enige dat er van U verwacht wordt buiten Uw aanwezigheid is dat U zelf een of ander zitmeubel meebrengt.

Klik hier voor de aankondiging op de ROBtv-website of voor hun recente reportage over het gebeuren.

Het is niet de eerste keer dat Tielt-Winge inschrijft op het sympathieke aanbod. Daarover berichtten wij U bijvoorbeeld ook al op 12 juli 2022.