Humor verzekerd in het volgende cultuurseizoen

Germaine en Chris

Schepen van Vrije Tijd Germaine Willems (Open Vld) legde haar voorstellen voor het cultuurseizoen 2024-2025 aan de gemeenteraad voor op donderdag 16 mei 2024. Die volgde haar unaniem.

"Het gaat wel een humoristisch seizoen worden", zo legt de liberale schepen uit. "We laten immers Kamal Kharmach, Jade Mintjes, Steven Goegebeur, Piv Huvluv, Wim Willaert, Herman Verbruggen en Gili komen met zaalshows en ook Het prethuis zorgt met Instagrannie voor een komische toneelvoorstelling. Daarnaast blijven ook telkens twee theatervoorstellingen voor elke graad van het lager onderwijs en voor het kleuteronderwijs behouden; wij zijn daarvoor immers gekend in de sector. Voorts streven we naar een aantal workshops en twee tentoonstellingen.".

Het seizoen start op donderdag 17 oktober 2024 en eindigt op vrijdag 10 mei 2025. Dat houdt wel in dat U op de eerstvermelde datum zal moeten kiezen tussen de eindejaarconference van Kamal Kharmach en de maandelijkse gemeenteraad. Die laatste begint 45' vroeger en is gratis ... .

De ticketverkoop start op 18 juni 2024.