Brandweerzoneraad november 2023

Groepsfoto liberalen

Op woensdag 23 november 2023 vanaf 10u00 verzamelen al de burgemeesters van de lokale besturen die beschermd worden door de hulpverleningszone Oost van Vlaams-Brabant in AGB De Kouter in Herent.

De vergadering is volledig openbaar en U mag er met andere woorden dus ook naar toe komen.

Onze gemeente wordt vertegenwoordigd door burgemeester Rudi Beeken (Open Vld). Wij vroegen hem welke zaken er geagendeerd zijn.

"In totaal liggen er zes punten voor ter bespreking", zo steekt de gewezen liberale voorzitter van wal. "We gaan investeren in de kazernes van Leuven en Overijse, passen een personeelsreglement aan en ook het huishoudelijk reglement van de raad opdat er toch zou kunnen vergaderd worden indien de voorzitter en de beide ondervoorzitters afwezig zouden zijn. Het venijn zit in de staart: de begroting 2024 met een verhoging van de gemeentelijke dotaties. Ik ga tot nader order al die punten goedkeuren.".

U vindt de agenda van de bijeenkomst hier. Mocht U een mening hebben over de agendapunten, dan doet U er goed aan om die ons tijdig te bezorgen.